8.05.2014

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnieniu. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.  ~ zapożyczone od [klik]

Zostałam nominowana przez: http://klaus-i-caroline-inaczej.blogspot.com/ :3

1. Co wzbudza w Tobie największą pasję? 
Muzyka <3 Przy niej jest mi łatwiej pisać, rysować.. "Miłość, muzyka, pasja - to właśnie ja" To zdanie mogę utożsamić ze sobą :3

2. Jaka jest Twoja wizja życia?
Nie jestem pewna, czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale niech będzie xd (napiszę, jakie, według mnie, powinno być życie) Po pierwsze: ludzie mogliby chociaż spróbować stać się lepszymi. Nie ranić innych, nie myśleć jedynie o sobie. A najważniejsze - uważać, co mówią. Nawet jedno słowo może zapaść się w pamięć innych i zniszczyć ich życie.

3. Jaki jest Twój ulubiony bohater filmowy/książkowy i dlaczego?
Ludmiła Ferro :D Ona, jako jedna z niewielu, dążyła cały czas do celu. Nie zważała na to, że coś jej nie wychodzi. Nigdy się nie poddała. Może i była "supernovą", ale starała się zmienić, tylko po to, aby zadowolić Federico. Jednak, mimo uczucia, którym darzyła Włocha, nie zaprzestała brnąć do tego, co sobie ustaliła na początku. (chyba dopiero potem się zmieni xd [nie oglądałam odcinków dalszych, niż na DC])

4. Twoja ulubiona pora dnia?
Zależy od dnia tygodnia xD W soboty i niedziele - ranek *-* Wtedy wiem, że nie muszę wstawać do szkoły i mam cały dzień na własne sprawy ^^
A na dniach szkolnych - wieczór <3 Jak siadam do laptopa z herbatką, włączam muzykę, odwiedzam Wasze blogi *-*

5. Gdybyś miał/a możliwość spełnić jedno - realne - marzenie, tu i teraz, jakie ono było by?
Wyjechać do Anglii. Najlepiej na stałe. Tam ludzie są normalni. Nie ważne, co zrobisz, w co się ubierzesz, nie skrytykują cię (przynajmniej większość). 
A najważniejsze byłoby to, że mogłabym cały (prawie) czas być blisko mojej siostry ;3 Ona chodziłaby do pracy, ja do szkoły, ale jednak, mieszkałybyśmy razem i mogły spędzać więcej czasu. A nie tylko tydzień w roku..

6. Masz swoich ulubionych youtuberów, jak tak to jakich?
Lubię ReZi'ego. Obejrzałam na razie 2 filmiki, ale mi się spodobało xD 

7. Gdybyś mógł/a zamienić się na jeden dzień ze sławną osobą, kogo byś wybrał/a?
Mechi Lambre! *-* Jakbym chociaż przez chwilę mogła być nią, to chyba umarłabym ze szczęścia ^^

8. Twoja ulubiona potrwa? 
Ghyy.. Nie lubię jeść xdd Ale skoro mam wybierać, to ciastka *-* Albo pizza :D 

9. Jakbyś opisał/a swój charakter? 
Na pewno nie łatwy xd. Jestem straszną zazdrośnicą ;-; Szybko się denerwuję (a potem wyżywam na innych XD) 
Jestem też nieśmiała ;-; (czego nienawidzę -.- Czasami wolałabym po prostu się niczego nie wstydzić i powiedzieć to, na co mam ochotę)
Moją (jedyną XD) dobrą cechą jest (chyba) prawdomówność. Jeśli chodzi o te poważniejsze sprawy xd. (Bo przecież na pytanie przyjaciółki "Podoba ci się moje ubranie?" nie odpowiem "Wyglądasz jak bezdomny", jak już, że "Ujdzie" xd). Sama nienawidzę, jak ktoś mnie okłamuje, więc staram się tego nie robić innym.

10. Książki vs filmy, dlaczego?
Tutaj nie mam zdania xd (przepraszam wszystkich fanów książek). Obydwie rzeczy lubię tak samo. 
Czytając książkę można sobie samemu wszystko wymyślać, wczytać się w szczegóły..
A w filmach nie trzeba za dużo myśleć. I dlatego zawsze wybieram te z napisami (nie licząc tv). Ale kocham, jak jest dużo "obrazków" xd. A video'a mi to gwarantują.

11. Najbardziej co Ci się podoba w swoim blogu, to..?
Nic XD A tak serio, to chyba tło :3 Lubię rzeczy, na których "dużo się dzieje". 
I może ono przyciągnąć uwagę (?) xd

Koniec moich bezsensownych odpowiedzi xd

Blogi, które nominuję :3 :


Pytania:

1. Do jakich fandom'ów należysz?
2. Kto jest Twoją ulubioną postacią z "Violetty"? 
3. Jak długo zastanawiałaś się nad założeniem bloga?
4. Co jest Twoją pasją?
5. Wierzysz w bezwarunkową przyjaźń? Dlaczego nie/tak?
6. Jakiego typu muzyki słuchasz?
7. Kto jest Twoim idolem i dlaczego?
8. Jakbyś miała wybrać: miłość czy przyjaźń, co byś zrobiła?
9. Co uważasz o zachowaniu Diego wobec Violetty?
10. Ulubiony kolor? xd

(będzie 10, bo nie mam pomysłu na 11 ;-;)

Ps. Mam już kawałek rozdziału, postaram się go dodać do soboty :)

3 komentarze:

  1. Dobra po pierwsze jesteś głupikem.
    Po drugie mam na Ciebie focha xd
    Nie napisałaś, że ja mieszkam w Anglii.
    Po trzecie, dzięki komu oglągasz ReZi'ego?
    Po czwarte, nie napisałaś, że codziennie wieczorem i w nocy piszemy na GG...
    Po czwarte, nie masz gustu i masz gorączkę xd
    Po piąte przez dziesiąte wbijaj na GG ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Lil wolisz
    Dielette czy Leonette
    PROSZĘ ODPOWIEDZ

    OdpowiedzUsuń

Komentarz - tak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech ♥