2.03.2015

Okrągły rok bloga! ♥


Sama nie potrafię w to uwierzyć.
Ja, osoba, która rezygnuje ze wszystkiego po (najwyżej) miesiącu, siedzę tutaj już tak długo :'3
Oczywiście wszystko zawdzięczam Wam! <3
Jakbyście nie wchodzili, nie komentowali i po prostu nie byli, dawno temu zrezygnowałabym.
Jesteście wspaniali, serio <3
Chciałabym podziękować każdemu z osobna, wypisać nazwy wszystkich wyjątkowych osóbek, które kiedykolwiek zostawiły po sobie ślad, ale niestety nie jestem w stanie tego zrobić. Dzisiaj mam zbyt mało czasu, lecz obiecuję, że kiedyś każdy dostanie swoje własne podziękowanie! <3
Jeśli teraz to czytasz, wiedz, że moje słowa są skierowane także do Ciebie ♥

Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko <3
Kocham Was najmocniej na świecie

Ps. Jutro pojawi się prolog nowego opowiadania, yay! ^^ 
Ps.2. (Statystyki być może dodam na następną rocznicę. Tak, jak pisałam wyżej, czas mnie nagli, więc dzisiaj nie mogę tego zrobić :< )

6 komentarzy:

  1. Podziwiam :) ja to bym tygodnia nie wytrzymala XD Czekamy z niecierpliwoscia na prolog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow o.O Pomyśleć, że to już cały, okrągły rok <3 Przez ten czas dużo się zmieniło ;) Gratuluję wytrwałości, zazdroszczę talentu i czekam na prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yey ^^ Rok bloga <3
    Gratuluję ;3
    Tyle się przez ten czas zmieniło, na lepsze oczywiście <3
    To ja powinnam podziękować Tobie xD
    Że piszesz te cuda *-*
    Jesteś wspaniała ;)
    Kończę, bo mnie też czas nagli XD
    I czekam na prolog *-*
    Besos <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarz - tak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech ♥